Detalii despre curs:
Tipul cursului: calificare
Cod COR: 4223.2.1
Durata cursului: 720 ore
Condiții de înscriere: învățământ minim obligatoriu
Preț: (Vezi lista întreagă, mai jos, în format PDF)
Descrierea/Beneficiile cursului:
Telefonistul se ocupăîn principal cu administrarea traficului de mesaje telefonice, depistarea disfuncționalităților, stabilirea legăturii de telecomunicații, înregistrarea reclamațiilor, prezentarea serviciilor către client.
Participând la acest curs veți învăța cum să utilizați eficient și corect echipamentele specifice de comunicații, cum să depistați disfuncționalitățile și cum să stabiliți legaturile de telecomunicații.
De asemenea, veți fi ajutat de către specialiști noștri să vă dezvoltați aptitudinile necesare pentru a putea îndeplini cerințele legate de această ocupațieși să dețineți un volum mare de cunoștințe teoretice și practice pentru a vă desfăşoara activitatea.
Competențe profesionale
Competențele pe care le veți dobândi și dezvolta sunt:
– Comunicarea specifică interactivă la locul de muncă;
– Menţinerea relaţiilor profesionale;
– Aplicarea N.S.S.M. şi N.P.S.I.;
– Efectuarea operaţiilor financiare conexe serviciilor prestate;
– Întocmirea documentaţiei specifice;
– Întocmirea formelor de plată şi încasare a banilor;
– Stabilirea taxelor şi a preţului;
– Asigurarea calităţii serviciilor telefonice oferite;
– Utilizarea echipamentelor specifice de telecomunicaţii;
– Administrarea traficului de mesaje telefonice;
– Depistarea disfuncţionalităţilor;
– Stabilirea legăturii de telecomunicaţii;
– Înregistrarea reclamaţiilor;
– Prezentarea serviciilor către client.
Pentru a vă înscrie apăsați aici: ÎNSCRIERE. Cursurile nu se pot ține ON-LINE!