Detalii despre curs:
Tipul cursului: perfecționare
Cod COR: 422401
Durata cursului: 100 ore
Condiții de înscriere: învățământ liceal
Preț: (Vezi lista întreagă, mai jos, în format PDF)
Descrierea/Beneficiile cursului:
Recepționerul reprezintă interfața dintre client și hotel, asigurând activitățile de la recepție, locul unde clienții au primul și ultimul contact cu hotelul care oferă servicii de cazare.
În cadrul acestui curs veți învăța cum să primiți clienții, cum să identificați cerințele, să oferiți informațiile necesare, să răspundeți la apelurile telefonice, să înregistrați, programați și repartizați clienții, să verificați documentele prezentate de clienți și să completați registrele de evidență computerizată a acestora, să primiți, înregistrați și depozitați obiectele de valoare ale clienților, să încasați contravaloarea serviciilor, să asigurați menținerea unei ambianțe plăcute în incinta și în spațiul înconjurător etc.
Acest curs vă sporește șansele dacă doriți să profesați în domeniul turismului.
Competențe profesionale
Competențele pe care le veți dobândi și dezvolta sunt:
– Comunicarea la locul de muncă;
– Munca în echipă;
– Competenţe informatice;
– Aplicarea NPM şi NPSI;
– Organizarea locului de muncă;
– Promovarea imaginii hotelului;
– Asigurarea efectuării plăţilor;
– Efectuarea de operaţiii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor;
– Oferirea de servicii hoteliere către client;
– Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.
Pentru a vă înscrie apăsați aici: ÎNSCRIERE. Cursurile nu se pot ține ON-LINE!